PREMIUM BEAUTIFUL EXPERT...MASLIA ZAINI 0183833635

DIGITAL CLOCK

Monday 9 January 2017

Testimoni testimoni bio seleza

Hi uolls.....
AssalamualaikumPernah dengar bio seleza tak?????
Bio seleza ini ada lah tuala wanita yang berkualiti tinggi dengan harga yang berpatutan dan harga mampu milik..... Senang cerita bio seleza ini sangat sangat selamat digunakan dan sangat sangat jimat...... Ini adalah sangat penting tentang pemilihan tuala wanita yang betul kerana ramai wanita diluar sana tak tahu kesan yang boleh membawa maut dan penyakit yang bakal mengundang miss v kita.....





Bio seleza ini adalah satu satunya tuala wanita yang tidak menggunakan bahan buangan...
Ciri ciri yang terdapat pada tuala wanita bio seleza.......
*Tiada bau yang tak menyenenagkan kerana ada fungsi penyahbau.
*Lembut dengan lapisan bebas habuk yang selesa dengan ciri serapan hebat.

*mengawal kebocoran yang luar biasa dengan mengunci cecair secara berkesan bagi mengelakkan kebocoran dari semua sudut.

Dengan penggunaan tuala wanita BIO SELEZA tiada lagi masalah:
*KEPUTIHAN
*HAID TAK STABIL
*VAGINA GATAL dan BERBAU
*MASALAH HORMON YANG MENYEBABKAN SUKAR UNTUK HAMIL
PENINH DAN KURANG TENAGA KETIKA HAID




Mesti uolls tak sedar bahawa tuala wanita yang uolls gunakan selama ini menggunakan bahan buangan seperti kertas buangan, surat khabar lama,pulpa kayu, ehen pelunturan dan lain lain......  bahan buangan ini boleh menghasilkan dioxin iaitu sejenis toksin yang boleh memyebabkan sakit puan dan kanser rahim..... Ini semua adalah penyakit dalam diam yang boleh membawa maut......


Dioksin boleh menyebabkan:



Ketidakstabilan hormon

Kanser Payudara

Kanser Ovari

Kanser Usus
Endometriosis
Kemandulan
Fibroid
Keguguran
Jangkitan pada uterus
Melemahkan sistem imuniti badan



DIOKSIN ni akan diserap oleh faraj dan masuk ke dalam rahim kita dan risikonya, sel-sel KANSER akan diaktifkan.

 Selain itu, risiko lain DIOKSIN ini adalah mengaktifkan sel FIBROID , menggalakkan pembiakan bakteria dan sebagainya. 

Semua wanita ada fibroid. Yang bezanya sama ada fibroid tersebut aktif atau tak. Tapi, tahu tak uolls sama ada fibroid kita tu aktif ke tak aktif kan. Sehinggalah fibroid kita membesar dan terus membesar sehingga kita kelihatan seperti mengandung! Pernah dengar istilah "busung"? Ada segelintir wanita dikatakan mengalami busung disebabkan fibroidnya membesar dan sekaligus membengkak. 

Selain itu, masalah wanita lain yg majoriti mengalaminya adalah SENGGUGUT setiap kali datang bulan/haid.

 Memang setiap wanita di dunia ni ada mengalami masalah SENGGUGUT. Tetapi apa yang membezakan adalah dari segi kekuatan sakit SENGGUGUT setiap individu. SENGGUGUT yang normal tidak akan menjejaskan kehidupan harian. Tapi ia menjadi tidak normal jika, apabila datang haid, sakit SENGGUGUT yang dialami terlalu kuat sehingga wajah dan badan menjadi pucat, hampir pengsan dan yang paling teruk sehingga perlukan injection ubat tahan sakit.

 Ada juga di kalangan kita, apabila haid je, dia perlu tidur, baring sepanjang hari, badan rasa lemah semacam sehinggakan ada segelintir yang terpaksa mengambil cuti. 

Begitu juga dengan CYST
Cyst adalah salah satu penyebab sukarnya mengandung kerana dalam sesetengah kes, apabila dibedah dan dikeluarkan cyst, ada janin yang terhimpit di dalam cyst. Walaupun cyst berjaya dibuang, ianya akan tumbuh kembali kerana cyst ini ada 'ibu'nya. Dalam pemeriksaan kesihatan yg dibuat, cyst banyak menyerang wanita yang berusia 23 tahun ke atas. Tidak terkecuali wanita yang sudah berkahwin mahupun yg masih bujang. 

Banyak lagi masalah-masalah sakit puan yang lain. Faktor-faktornya mungkin kerana corak pemakanan yang tidak sihat, kehidupan seharian yg tidak aktif, tidak cergas, pendedahan kepadan bahan-bahan kimia sama ada daripada persekitaran, daripada kosmetik atau daripada bahan bahan kegunaan seharian contohnya seperti PEMAKAIAN TUALA WANITA BIASA di pasaran. 

Dah banyak pendedahan dan kajian berkaitan yang menunjukkan bahayanya tuala wanita biasa. Dan ingatlah bahawa sel kanser mengambil masa 1-14 tahun utk menampakkan diri. Thats why liya katakan yang Lebih baik mencegah kan dari merawat.....




So sekali lagi liya ingin tekankan disini mari la kita sama sama bertukar kepada pad bio seleza...... Jika uolls masih lagi rasa bahawa barangan penjagaan ini mahal so uolls alami la dulu kesakitannya......

Disini liya sharekan sekali kat uolls testimoni testimoni pengguna yang telah membuat pilihan bijak dengan menggunakan pad bio seleza...... Ayuh kita bertukar segera tuala wanita kepada bio seleza.....demi untuk keselamatan dan keselesaan miss v kita.. mencegah lebih baik dari merawat.










2 comments:

  1. Jom kita semua pakat2 bertukar ke tuala wanita bio seleza.... Ianya selamat digunakan
    Boleh segera hubungi liya kay 018-3833635

    ReplyDelete