PREMIUM BEAUTIFUL EXPERT...MASLIA ZAINI 0183833635

DIGITAL CLOCK

Monday 8 January 2018

SAMBIL PAKAI BOLEH BUAT DUIT.

ASSALAMUALAIKUM,
AWAK AWAK SEMUA APA KHABAR?

Semoga semuanya sihat sihat aje. kay lia mulakan cerita ya. amboi ayat cam nak berkarya plak kan. uols nak tak kalau barang keperluan yang uols guna tu boleh buat duit. MESRI LA NAK KAN. Zaman sekarang ni siapa tak nak duit.Segala galanya perlukan duit.

Lia share antara cara caranya. uols pernah dengar tak SHOM. HAAA, mesti ramai ngah cari bantuan pak google kan. kay SHOM ni sebenarnya adalah SAHAJIDAH HAI O MARKETING. Ni mesti pernah dengar kan.

Ini la dia yang lia nak share kat uols sebenarnya iaitu segala produk HAI O.Produk HAI O ni banyak dan kebanyakkan produk memang Viral. 

MACAM MANA PULAK PRODUK PRODUK NI SEMUA BOLEH BUAT DUIT KAN????

kay yang pertama sekali lia nak tanya kat uols la kan barang keperluan yang uols guna hari hari kat umah tu biasanya beli kat mana??? Kat kedai runcit or pasaraya kan, betul tak?? Bile uols beli semua tu ada tak tokey kedai or tokey pasaraya bagi uols komisen tiap tiap bulan. Mesti la tak ada kan.kat sini (SHOM) kalau uols beli barang , tak kisah la beli apa pon janji produk SHOM uols akan dapat komisen ibarat bonus tiap tiap bulan bergantung pada banyak mana produk yang uols beli dan prestasi uols.

Kay yang tu baru satu, kalau uols nak buat duit lebih lagi nak gemukkan income uols boleh aje. lia akan guide uols CARA DAN SRATEGI bagaimana untuk mempromosikan produk. kalau uols buat yang ini CONFIRM INCOME mesti gemuk gemuk punya sebab bukan setakat dapat bonus dari SHOM tapi uols boleh juga dapat untung runcit dari produk yang uols jual tu.



Image result for produk hai o untuk wanita

Ini adalah tuala wanita yang tidak menggunakan sebarang bahan buangan iaitu  Pad Bio Seleza. Nama yang tidak asing lagi bagi pengguna tegar tuala wanita.


Image result for produk hai o


yang ni pula adalah Pil Herba Maharani juga dikenali sebagai Jamu Maharani. Sesuai diamalkan golongan wanita dan juga lelaki untuk menambah tenaga dan juga kesihatan dalaman. Pil Maharani juga diamalkan untuk mereka yang sedang iktiar untuk hamil.




Image result for produk hai o


 



Kalau nak diceritakan Produk Hai o ni memang banyak daripada produk kesihatan, kecantikkan,kegunaan rumah dan macam macam lagi. gambar diatas adalah sedikit sebanyak produk Hai o.


Ini antara produk produk yang laris dan viral. Mesti uols pernah tengok kan produk produk ni semua. Rugi uols, serius rugi kalau uols mensia sia kan peluang yang ada ni. CARA nak jadi ahli pon senang hanya RM 50 JER. Bayangkan RM 50 tu uols dapat FREE MARINE ESSENCE BODY WASH WORTH RM 38 TAU. Jadi kalau kira balik uols keahlian tu hanya RM 12 JER. So uols rasa berbaloi tak???? Sambil uols buat duit boleh membantu ramai orang darisegi kewangan dan kesihatan.

bukan setakat tu je ya, banyak lagi benefit yang uols akan dapat seperti pelancongan 2 kali setahun, car fund dan banyak lagi bergantung kepda pretasi dan kesungguhan uols. BANYAK YANG UOLS BUAT BANYAK LA YANG UOLS DAPAT. 

BERMINAT UNTUK TAU LEBIH LANJUT BOLEH HUBUNGI LIA KAY.
MASLIA ZAINI /0183833635
imannajiyyah.blogspot.com

JUGA BOLEH DAPATKAN PRODUK PRODUK HAI O DARI LIA. TRUSTED SELLER




No comments:

Post a Comment