PREMIUM BEAUTIFUL EXPERT...MASLIA ZAINI 0183833635

DIGITAL CLOCK

Wednesday 22 July 2015

Tindak Balas Pil Maharani

Hi uolls.. Assalamualaikum...
Cam mana sihat???  Kesihatan harus dijaga untuk menjalani kehidupan seharian..

Ni liya nak share info sikit mengenai #Pilherbamaharani... Ramai kawan kawan liya yang ingin mencuba tetapi takut tak serasi dan ada jugak yang dah mencuba pada mulanya takut dengan tindak balas pil herba maharani tetapi selepas beberapa hari sangat sangat berpuas hati..

Kannnn benda belum cuba belum tahu....jika ingin kan sesuatu kena la iktiar....
Ini Tindak Balas Yang Mungkin Berlaku, Punca Dan Penyelesaiannya.......

1.Pening kepala,pipi,badan dan telinga berasa panas..Demam belakang tengkuk dan sendi terasa sakit :-Gangguan peredaran darah, asid amat tinggi dalam badan ,tekanan darah tinggi atau rendah..
(Teruskan seperti biasa. Amalkan Chlorella dan Miautan.. Banyakkan minumair beralkali, BBA...

2.Mengantuk, letih, tekak kering dan dahaga:- kandungan gula dalam darah tinggi sedikit. Kolestrol dan asid tinggi. ( tukar cara makan, makan waktu malam sebelum tidur. Banyakkan minum air beralkali)

3.Tidak Mahu Tidur:- kekurangan kalsium ( makan pagi sahaja dan kurangkan dos 10 biji setiap pagi. Banyakkan minum air beralkali)

4.Sakit Pinggang Dan Lemah Bahagian Badan:- Peredaran darah dari buah pinggang tidak teratur (kotor) atau banyak toksid.( kurangkan dos 10 biji sehari dan banyakkan minum air beralkali)

5.Kerap Buang Air Besar/ Berdarah:- usus besar dan sistem penghadaman lemah atau kurang berfungsi.(kurangkan dos 10 biji dan banyakkan minum air beralkali dan air kosong)

6.Panas Dan Berpeluh Peluh:- kekurangan klorofil dalam badan. Kolestrol agak tinggi. Asid dan toksid agak tinggi. ( kurangkan dos 10 biji dan banyakkan minum air beralkali dan air kosong)

7.kerap Kencing :- Masalah pada pundi kencing. Gangguan peredaran darah, asid tinggi.( kurangkan dos 10 biji sehari. Banyakkan minum air beralkali dan air kosong)

8.Terasa sengal sengal badan:- masalah sistem saraf, hormon tidak seimbang. ( kurangkan dos 10 biji sehari dan banyakkan minum air beralkali dan air kosong)

9.Kitaran Haid Berubah banyak atau pon lewat. :- hormon tidak seimbang. Kelemahan sistem ovari.( teruskan makan seperti biasa dan amal chlorella dan miautan.

10.Batu Keluar Darah:- sistem paru paru rosak, ada darah beku dalam salur darah terutama pada paru paru. ( kurangkan dos 10 biji sehari dan banyakkan minum air beralkali dan air kosong)

11.Keluar Jerawat :- darah kotor, banyak toksid dan asid ( teruskan makan seperti biasa. Amalkan chlorella dan miautan.

So uolls tak payah la risau sangat bila tindak balas pil herba maharani berlaku ke atas uolls nanti k.
Tapi bukan semua orang akan mengalaminya ia bergantung pada sistem immune badan kita jugak..kalau boleh jangan berhenti makan pulak bila ada tindak balas pil herba maharani ni..sebab ia sedang membetulkan balik sistem badan kita...

So liya harap info yang liya nyatakan ni sedikit sebanyak dapat membantu uolls semua.. Yang liya nak nasihatkan kaum wanita di luar sana, Jagalah kesihatan dalaman wanita dengan mengamalkan Pil Herba Maharani.. sayangi diri anda k...


Sebarang pertanyaan tentang harga atau produk boleh hubungi liya 0183833635

Liya sedia membantu...

No comments:

Post a Comment