PREMIUM BEAUTIFUL EXPERT...MASLIA ZAINI 0183833635

DIGITAL CLOCK

Wednesday 17 June 2015

Buat duit raya secara online

Assalamualaikum dearest :) Hope everything are well with all of you..terima kasih kepada yang sudi berkunjung dekat blog Liya ni..I really appreciate your time here :) 
 
Tak lama lagi dah nak puasa kan? Tak sabar rasanya menunggu bulan Ramadhan kali ni..Impian Liya semoga Liya dapat menjadi muslimat yang lebih baik dari sebelumnya dan semoga segala kebaikan tu berkekalan walaupun dah habis bulan Ramadhan nanti :) 
 
Tak sah bila bulan Ramadhan ni kita tak bercakap mengenai persiapan raya kan? Uolls nak tak kalau liya share peluang buat duit raya secara online? Business plan yang Liya akan share nanti sangat sesuai sangat buat you all yang bekerja dari 8am-5pm dan yang nak cari side income...inshaaAllah plan ni jugak takkan membuatkan you all rasa kehilangan waktu untuk berehat dan bersama keluarga tersayang :)
 
  
 
Apa yang bestnya buat duit raya secara online dengan Top Leaders Circle (TLC) ni? 
 
Of courselah best you all sebab:
 
1. Modal flexible. Honestly kalau you all,  tanya Liya perlu keluarkan modal..Jawapan Liya adalah PERLU. You all just imagine kay..you all nak berniaga, berniaga apa yang cuma pakai air liur jer tapi barang takde depan mata? Logically, kalau you all bermodalkan air liur jer, hasilnya you all pun akan dapat air liur jerlah -___- 
 
And lagi satu bila ada product dalam tangan, ianya akan sangat membantu mentor you all untuk ajar you all the real deal...takkanlah nak ajar you all menjual pakai "pamplet" kan? 
 
InshaaAllah in my next entry nanti Liya share kenapa wajib ada stock in hand :)
 




Bila ada  Premium Beautiful corset ni depan mata, barulah senang Liya nak train supaya betul-betul jadi Premium Beautiful Expert :)

 
2. INCOME pertama business boleh mencecah sehingga 5 angka! 5 angka tu berapa? Nak RM13,000 boleh, nak income RM19,000 boleh..you all pilihlah sendiri.
 
 
Jual baju dalam pun boleh dapat income 5 figures you all! 
Bestnya kalau 11.07.2015, dalam bank account you all ada amount macam ni kan..agak-agak nak buat apa dengan amount RM19,000 nih? ^-^

 
Kalau dapat income RM32,000 macam ni seminggu sebelum raya, inshaaAllah sebelum raya senyum, waktu raya senyum and selepas raya pun senyum jugak :)
 
 
3. Plan perniagaan yang sangat mudah dan tak stress langsung.
 
4. Dedicated mentor to coach and monitor your progress. FREE pulak tu :) Unless you all mampu keluarkan RM500 - RM25,000 untuk belajar ilmu business then taknak yang free, takpelah.
 
 
 
 
 
 
5. FREE training on how to fully use social media as a marketing tools. Means you all tak perlu lah nak pergi ketuk pintu rumah orang and jual barang..If macam tu, Liya pun taknak buat sebab Liya ni kan pemalu..hiks
 
6. Success Proven! In Top Leaders Circle (TLC) ni, kita bukan sekadar "menjual" impian atau angan-angan yer...malah kita sama-sama bantu merealisasikan impian you all tu..plus dah terlalu banyak kejayaan yang sudah dibuktikan dalam Top Leaders Circle nih :)
Ini la antara TLC master trainers....you all tengok tu dah macam artis kan.....
..
 
 
 
7. Hanya 2 jam jer sehari. Wajib ke buat hari-hari? Well itulah yang bestnya online business ni..2 jam sehari tu senang jer nak buat..Imagine you all ada coffee break, lunch break, waktu tunggu train, waktu tunggu iklan masa tengok cerita Dia Isteri Luar Biasa tu kan you all boleh selit-selit buat business...silap haribulan you all tak perasan, you all dah buat business online nih lebih dari 2 jam sehari..mudah kan? :)
 
 
Aamin. Mana tahu kan suatu hari nanti Liya and you all jadi salah seorang jutawan online di Malaysia :)
 
 
Apa kata jadikan Ramadhan kali ni sebagai peluang untuk kita ubah nasib kita sekeluarga...Bahagia sangat rasanya bila raya tahun ni kita mampu menghulur sedikit duit pada kedua orang tua kita...kita dapat bagi duit keperluan dapur raya mak ayah kita...Ini dahlah kita balik beraya, tapi sesen pun kita tak hulur pada mak ayah kita..kalau mak ayah kita ada income every month, okaylah jugak kan...tapi kalau mak ayah pun dah pencen? -___- 
 
Sampai bila kita asyik menjadi yang menerima dari ibu dan ayah kita? Tak teringin ke kita nak merasa betapa hebatnya perasaan dipeluk mak ayah bila kita menghulurkan sedikit wang pada mak ayah kita...the feeling is priceless! 
 
Banyak lagi perkara yang kita dapat buat bila kita berduit vs bila kita takde duit..and again, pilihan di tangan kita...kalau baik cara kita uruskan duit yang banyak tu, InshaaAllah duit tu akan menjadi "kunci" kita ke syurga nanti....
 
 
Apakata, kita berhenti jadi ahli fikir dan pemerhati? Sebab dah lama sangat you all berfikir dan dah banyak sangat yang you all perhati, but it doesn't change your situation at all...kan? -___-

Jom jadikan Ramadhan kali ini sebagai medan dan permulaan untuk kite berjihad memantapkan ekonomi diri, keluarga dan ummah..kan best kalau dunia ni ramai muslim yang kaya raya :)
 
 
Berminat untuk mengetahui dengan lebih lanjut mengenai peluang buat duit raya secara online? 
 
Sebarang pertanyaan boleh hubungi liya 0183833635

No comments:

Post a Comment